Jolanda-in-Engeland.reismee.nl

Londen

Hallo hier weer een verhaaltje!

7 Maart ben ik met 3 vrienden naar Londen geweest. We gingen er met de bus heen, want dat was toch net iets goedkoper dan de trein. En tja, sommige van ons moeten een beetje voorzichtiger zijn met het geld uitgeven, want het gaat hier super snel.

We waren ongeveer om 11 uur in Londen, nadat we een mertokaart hadden gekocht voor1 dag reizen,zijn we naar de Big Ben gegaan. Want die moet je toch gezien hebben. Daarna met de metro naar de Tower Bridge. Nou jah, eigenlijk eerst Londen Bridge, want ik en de andere dachten dat dat de Tower Bridge was. Maar toen we daar aankwamen bleek dat toch niet helemaal het geval. Dus moesten nog een stukje lopen naar de Tower Bridge.Want die moet je ook gezien hebben als je in Londen bent. Zijn er over heen gelopen en toen gaan lunchen in Piccadilly. Leek net Tokio, met van die grote reclame schermen. Voor het eerst van me leven gegeten in de KFC en ook de laatste keer, want het is onzettend vet. Toen naar het Britisch Museum geweest. Maar dat is zo groot dat je er wel 3 dagen kan ronddwalen. Dan wilden graag de mummies uit Egypte zien, dus hebben alleen de afdeling Egypte gezien en ook nog Afrika. Maar zijn toen weer weggegaan. Gaan een andere keer wel alles bekijken (of zoveel mogelijk). Ik wilde graag Buckingham Palace zien. Vandaar dat we dat nog hebben gedaan. Iedereen zei dat het tegen zou vallen. Maar dat vond ik niet. De anderen zeiden dat het in de avond mooier was dan overdag. Dus een tip voor jullie! Toen de bus weer terug gepakt. Waren om 21.00 uur terug in Oxford. Nog wat gegeten en gedronken in een pub en de laaste bus naar huis gepakt. Was een lange dag.

Maandag 9 maart gebowld met vrienden. Was heel gezellig. Heb niet gewonnen. Moet nog ff oefenen. Maar Camilo is erg goed. Dus als ik hem wil verslaan moet ik erg vaak oefenen.

Dinsdag wezen poolen (biljard). Dat was voor mij heel lang geleden. En had het maar 1 keer eerder gespeeld. Dus de anderen hebben mij het geleerd. Eigenlijk best leuk om te doen.

De rest van de week nog naar de pub geweest en lekker rustig aangedaan. Filmpje gekeken met mijn housemate

Laughing
, Alessia.

Gisteren tickets gekocht om naar Edinburg te gaan voor volgend weekend. Ook een jeugdherberg geboekt. Gaan met z'n zessen. Camilo, Arisa, Dan, Adriana, Juliana en ik. Heb er zin in!

De volgende keer een volledig verslag over Edinburg!

Liefs Jolanda

Reacties

Reacties

alice

wow. optat jente (drukke dame)zoals ze dat hier zouden zeggen.
klinkt allemaal super.

geniet ervan meis

kus kus

ghis

hele leuke foto´s!!:D
heel veel plezier volgend weekend!!
kus

jan visser

Lieve Jolanda,
Ontzettend leuk om je zo te kunnen volgen "be on tour".
Succes met je pogingen om met bowlen Camilo te verslaan.

Ri-Janne

Klinkt nice chika

Lekker vol programma. Maar er is dan ook genoeg te zien!

ciao

judith

Het is hier zooooo saaaaaaaaai!
Nah 't valt wel mee hoor, maar wat jij doet klinkt wel heel leuk allemaal, valt het studeren je een beetje mee?

Sjoukje

Wat maak jij een leuke tijd door Jolanda. Studeren en ook nog zo veel leuke en interessante dingen zien. Heel veel plezier alvast voor het volgende weekend, ik ben erg benieuwd naar het verhaal en de foto's. Ik heb echt het gevoel dat iok het ook allemaal een beetje zie. Groetjes Sjoukje

Manon

Allerliefste Jolanda,

wat doe je me aan nog78 dagen wachten ga je ondertussen van die leukeverhalen vertellen:P

ben blij dat je het zo naar je zin hebt. gaat met mij heel goed ook op school.

kusjes manon en een knuffel natuurlijk

willemem

ik ben nu dus aan het aftellen, jij nog lang niet.
Maar......... daar valt ook veel te zien, hier is het vooral strand en zon ook heerlijk! GENIET ER VAN !!!!!
Dikke kus mem en gr v Tineke

maureen

haahaaaai!

het was wel gezellig dus, op pad!!bij ons is het ook heel gezellig!!ik mis je wel héél erg hoor!gelukkig gaat de tijd wel snel voorbij als het gezellig is!maian is ook bijna jarig hé!!oma is ook al 2 weken naar spanje...Tot over een maand of 2!!

XxXxX

jelly

Hi Jolanda,
eindelijk je verhalen gelezen en je zit alweer 5 weken in Engeland time is flying........ Zo te lezen heb je je al aardig in het "engelse "uitgaans leven gestort pub in pub uit hoeveel pinten heb je al op.......????? Fijn dat je het goed hebt en zo geniet goede keus om zo'n tussen jaar te doen even weg van alles. Veel plezier met je gasten die binnenkort komen. Ben benieuwt hoe je het in Edinburg hebt gehad. Hier is verder alles goed. Wij krijgen Cornelis en Maran komende zondag voor 2 weken. Sytze zit in Atlanta USA komt zaterdag weer thuis. Tot een volgende keer. Hartelijke groeten uit een zonnig India. Liefs Jelly

Jeltsje

wow t klinkt allemaal super relaxt daar
en je bent wel vet druk zeg :p nice foto's ook ben ook benieuwd naar edinburgh heb gehoord dat t daar egt cool is dus veel plezier!!!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!