Jolanda-in-Engeland.reismee.nl

Laatste week

Daar ben ik weer!

Mijn laatste week in Oxford.

Frown
Ik vermaak me nog steeds prima hier. Maar jah, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En....wil jullie natuurlijk ook allemaal weer zien!
Laughing

In mijn ene laatste weekend hebben we een mini busje gehuurd en zijn we er op uit gegaan. Waren met z'n achten en Karin (uit Duitsland) heeft gereden.Zijn naar het strand in Bournemouth geweest om een beetje bruin te worden (wat niet echt goed is gelukt, meer rood). De volgende dag naar Bristol. Een mooie stad met oude en nieuwe gebouwen, maar omdat het zo warm was hebben we maar snel weer het srand opgezocht. 's Avonds zijn we uit geweest en hebben we geslapen in een jeugdherberg. Maandag de dag rustig begonnen (het was bankholiday, dus was heerlijk vrij) en naar Cardiff gegaan. Maar dat viel tegen! Veel gebouwen zijn oud, niet goed onderhouden en donker van kleur. Er waren ook niet veel culturele activiteiten. Je kon alleen een kasteel bezoeken en verder kon je winkelen (wat geen probleem was, maar daar kwamen we niet voor). Hebben er nog avond gegeten en maar weer terug naar Oxford gegaan.

Zijn op woensdag naar Grease de musical geweest. Dat was super! Summer nights....We go togehter...You're the one that I want.... en zoals we met z'n allen hadden afgesproken hebben hard meegezongen.

Afgelopen weekend was het de laatste weekend van Camilo, dus hebben goed afscheid moeten nemen. Want dat zal heel lang duren voordat ik hem weer een keer zie.

Dit weekend is het mijn beurt!

X van hier!

Reacties

Reacties

susanne

haaj meid,
klinkt allemaal echt super tof!! :)
Kan niet wachten tot je weer terug bent in Nederland!!
we moeten snel afspreken :)
kus

RJ

Nou meid,

kijk nog maar eens goed om je heen want 1x met je ogen knipperen en het ziet er weer heel anders uit.
ik kijk uit naar je terugkomst!

tot snel

x

anda

lieve Jo,

geniet nog even lekker van je laatste dagen en dan zien we je zaterdag. Sterkte bij het afscheidnemen.

liefs Anda

willemem

Nou meis goeie reis en kijken wie het eerste thuis is.
Vandaag waren we in Gent, net zo iets als Brugge , m.a.w enigzins kapot, met rolstoelen over de keien is geen pretje , eigenlijk ook niet voor de inzittenden.'maar oke 't was wel leuk.
Morgen gaan we met een aantal gasten zwemmen.

Dikke kus , houd je haaks !!! Mem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!