Jolanda-in-Engeland.reismee.nl

Bijna zover!

Het is bijna zover! Best apart om te bedenken dat ik over 24 uur gewoon al in Oxford zit bij mijn gastgezin. Ik heb nog helemaal niet het besef dat ik straks4 maanden weg ben. Maar dat zal morgen in het vliegtuig denk ik wel komen.

Ik hoop jullie op deze manier een beetje deelgenoot te maken van al mijn avonturen die ik tegemoed ga.

Liefs jolanda

alice

heey lieve Jo

ondaks een hoop sneeuw op de antene en rukwinden lukt het me nu wel om jouw site te bekijken
veel geluk je komt er wel
Alice

baukje

hey meis,

ik hoop echt dat je het daar heel erg na je zin zult hebben. dat gaat vast wel lukken, jou kennende. ik wens je een fijne reis en veel plezier toe,

xxx baukje

judith

En nu maar hpen dat je je niet verslaapt morgenochtend ghehehe ;-)

In elk geval kan je koffer netjes dicht!

Ik benijd je wel, stiekum dan he, alvast goeie reis gewenst...

Eehm ,hOpen dus ...

Manon

Lieve jolanda,

heeel veel plezier in oxford.
en dan maar hopen dat je gast gezin een beetje aardig is?! vastwel

ik ga je missen maar je komt gelukkig weer terug!
(hopen we dan maar) als je niet iemand ontmoet hea..: P

kusjes van je kleinste zusjee
Manon

maureen

hee jo...

ik hoop zooooo erg dat je het leuk krijgt in Oxfort!!Ik mis je nu al:(Ik vond het best jammer dat ik niet bij je afscheid kon komen...Love You Xx Maureen

anda

he lieve jo.
Je bent er nu al. Ik ben benieuwd hoe je reis is geweest en hoe je eerste indruk is. Ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht in je nieuwe bed op een andere plek. We denken aan je.

liefs Anda

judith

En, denk je al in het Engels? ;-)
Enneh, hoe zijn de zonen? ;-)
We zijn ZO benieuwd!!!!!!

Selina

Jolenda!

I hope you'll have a great time at the other side of the ocean! have fun!

Paulien

Hee Jolanda!!

Heel veel plezier in Engeland, je gaat het vast fantastisch hebben daar! Hou ons op de hoogte he ;)
En geniet!

Liefs Paulien

Susanne

Haaaaj meid,
Echt jammer dat ik je niet meer kon zien voor dat je vertrok.
Maar in elk geval heel veel plezier en succes toegewenst daar in Oxfort!
Kus,
Susanne

Ri-Janne

Hey lieverd
Hoe was je vlucht?
En hoe is je gastgezin? wat is je eerste indruk van dit alles? Heb je al een beetje een idee wat je te wachten staat? Mail me maar ff, ben zo benieuwd!
Veel plezier he! en succes.

dikke kus
RJ

anja

Hoi jo,

Spannend, ik hoop dat je een leuk gezin treft ben heel benieuwd hoor, ik weet nog goed dat ik weg ging mega spannend, raar gevoel, allemaal nieuwe indrukken.
groetjes uit de blauwe doos Anxx